Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Livrare:

În cazul anumitor comenzi ce conțin produse fragile și greu de manevrat, Compania poate opta pentru livrarea cu flota proprie sau cu alți curieri.

Transportul este un serviciu distinct, oferit de către noi, ce comportă opțiunea Clientului și plata unui preț. Transportul este asigurat până în fața imobilului, nu și până la ușa Clientului. De exemplu, transportul nu este asigurat până în fața ușii Clientului pentru produsele grele sau agabaritice (canapea, dulap, etc).

Timp livrare:

Produsele aflate în stoc vor fi livrate în 1-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pe site.

Produsele disponibile în stoc furnizor vor fi aduse pe comandă pentru Client (de regulă din altă țară) în urma unei comenzi ferme care se va achita parțial sau integral, în avans.

În unele cazuri, unde produsul se produce la comandă (unele canapele, fotolii, paturi sau obiectele unice), timpul de livrare poate fi de 12 săptămâni sau mai mult, intervalul de livrare fiind comunicat clientului după plasarea comenzii.

Retururi:

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor și este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile O.U.G. 34/2014.

Clientul are dreptul să notifice în scris Compania că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor sau, în cazul prestațiilor de servicii, de la încheierea contractului.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de uzură sau montaj, cu toate ambalajele, accesoriile și documentele care le-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, la niciunul din elementele enumerate. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de către Client.

Produsele disponibile doar la comandă (în stoc furnizor) nu pot fi returnate, iar comanda nu poate fi anulată unilateral de către Client, după confirmarea comenzii și emiterea facturii, decât cu acord scris al Companiei.

Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii.

Compania își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Excepții de la retur:

  • Produsele care au fost confecționate la comandă pentru Client (cum ar fi unele articole de mobilier tapițat precum scaune, canapele, etc)
  • Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
  • Produsele care nu mai au ambalajul original complet în care au fost livrate;
  • Produsele achiziționate pe comandă specială (de regulă în stoc furnizor, care nu sunt în mod uzual în stocul Companiei și necesită achitarea unui avans);
  • Produsele de același fel care au fost desigilate toate (de exemplu, dacă se cumpără 6 scaune de același fel și se desigilează toate).
  • Produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente (de exemplu, dacă se achiziționează un produs set format din masa dining și 4 scaune, nu se poate returna doar masa).
  • Produsele incomplete (de exemplu, un ansamblu de pat + somieră căreia îi lipsește somiera sau o comada careia îi lipsesc manerele orginale).

Returul produselor defecte:

Pentru produsele achiziționate care prezintă defecte în momentul livrării (recepției), Clientul trebuie să notifice în scris Compania în termen de 24 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioară, va fi procesată conform prevederilor Garanției. Pentru coletele care prezintă deteriorări vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Nu se consideră că fiind defecte produsele în stil vintage, lucrate manual sau din materiale naturale ce pot avea intenționat mici imperfecțiuni, zgârieturi, variații de culoare sau deteriorări ale materialului.

De asemenea, produsele defecte ce prezintă urme de montaj (și care nu au fost montate de catre noi) nu pot fi returnate.

Procedura de retur:

Vă rugăm să completați formularul de retur și să îl trimiteți către adresa de email: comenzi@glowing.ro.

Odată ce Compania vă anunța Clientul că cererea de retur a fost acceptată, aceasta vă va comunica instrucțiuni cu privire la intrarea în posesie a produselor returnate. Costul transportului retur va fi suportat de către Client, cu excepția cazului în care Compania acceptă în mod explicit să suporte acele costuri. Produsele pot fi expediate cu orice firmă de curierat.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina Clientului. Expedierea produselor ambalate necorespunzător, care duce la deteriorarea acestora pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea Clientului.

Odată ce Compania a intrat în posesia produselor, acestea vor fi inspectate și se va determina valoarea și eligibilitatea returului. În cazul în care produsul/ele returnate prezintă urme de montaj sau uzură, zgârieturi, lovituri, sau sunt incomplete, Compania își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului, de a respinge cererea de retur sau de a stabili o valoare diminuată a produselor, valoare ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul în care produsele care sunt returnate ajung deteriorate, au pete, prezintă urme de montaj, uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, sunt murdare sau au accesorii, etichete, certificat de garanție, manuale de instrucțiuni sau alte documente lipsă și nu pot fi revândute ca și produse noi, se va calcula o taxă pentru readucerea lor la starea inițială. Această taxă poate avea o valoare între 10 și 75% din valoarea inițială a produselor, în funcție de gradul de afectare al formei inițiale al coletului și/sau produselor. Această taxă va fi comunicată Clientului ulterior, după ce produsele ajung în depozitul Companiei și sunt constatate defectuozitățile (acestea vor fi soluțioante într-un temen de 1-14 zile lucrătoare).

Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul a intrat în posesia Companiei.

Dacă în urma inspecției, returul a fost refuzat de către Companie sau Clientul nu este de acord cu taxa pentru readucerea produselor la starea lor inițială și dorește înapoierea produselor, costul transportului înapoi către Client se va face integral pe cheltuiala acestuia.

Dacă procesul de retur a fost finalizat și acceptat de către Companie, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative și calitative a returului, conform prezentei politici. Toate sumele aferente produselor returnate se rambursează prin transfer bancar în contul furnizat de Cumpărător. Excepție fac comenzile online achitate cu cardul. În cazul acesta, suma va fi rambursată în contul cardului din care s-a efectuat plata.